Reklamace a vrácení zboží

Reklamační podmínky

1) Při obdržení zásilky je kupující povinen překontrolovat obsah balíků a doručené zboží. V případě jakýkoliv problémů je povinen neprodleně kontaktovat prodejce (chybějící zboží, poškozené zboží, uhynulé rostliny apod.) Nahlášení problému přijímáme do třech (3) pracovních dní od obdržení zásilky. Pozdější reklamace nebudou uznány.

2) V případě výskytu vad na zakoupeném zboží (rostlinách) na eshopu www.onlinerostliny.cz nebo v případě chybějícího zboží v zásilce se uplatňují reklamace pouze písemnou formou a to na emailu info@onlinerostliny.cz

3) Reklamace musí obsahovat kontaktní informace a iniciály kupujícího, číslo objednávky (faktury), datum objednání a obdržení zboží, popis vady nebo problému a v případě potřeby i přiložení fotografií zakoupeného (poškozeného) zboží. Dále preferovaný způsob reklamace jako vrácení peněz za zboží (přiložit číslo bankovního účtu) nebo zaslání nového či chybějícího zboží (rostlin). Za uhynulé nebo jinak poškozené rostliny vracíme po jejich vyfotografování jejich plnou cenu, nezasílají se zpět prodávajícímu. Pakliže je to nutné, vrací se zpět celá kompletní objednávka a prodávající hradí kupujícímu maximální částku dopravného bez dobírky 110 Kč, za kterou rostliny zasílá.

4) Záruční doba na sazenice v kontejnerech je dle zákona 219/2003 Sb. 3 týdny. V případě zasílání rostlin v době vegetačního klidu to zohledňujeme při reklamaci. Záruka se nevztahuje na pozdější ujmutí rostlin po výsadbě.

5) Jako prodejce nebereme odpovědnost za špatnou, neodbornou, nevhodnou péči o rostliny, poškození rostlin škůdci, chorobami, zvířaty, přírodními živly a vyšší mocí.

6) Kupující má také právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku na odstoupení od kupní smlouvy, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží spolu se zasláním odstoupení od kupní smlouvy na email prodávajícího info@onlinerostliny.cz Vrácené zboží (rostliny) musí být kompletní objednávka, v původním stavu, bez zjevných vad a poškození. Platbu za vrácené zboží uhradí prodávající do čtrnácti (14) dní od obdržení vráceného zboží na bankovní účet z kterého platba přišla. V případě chybějícího nebo jinak poškozeného zboží má prodávající právo o tuto vzniklou škodu vrácenou platbu za zboží ponížit. Pokud jde o vrácení zboží bez udání důvodu do čtrnácti (14) dní od obdržení zásilky, vrací prodávající kupujícímu platbu pouze za zboží, nikoliv za náklady spojené s dopravou vráceného zboží.

Reklamační podmínky jsou platné od 1.1.2024